onsdag den 22. juli 2009

Helt nede i gear....

Jeg er ved at blive lidt smådoven, det må være ferien der sætter min krop helt ned i gear. I morges vågnede jeg med alt for høje sukkertal, jeg skulle nok ikke have smagt på den brunsviger kager jeg bagte i går. Nu må jeg lige bruge dagen på at få mine tale i orden igen, jeg kan mærke at jeg er træt, jeg er blevet en smule småforkølet, men pyt jeg skal nok komme på højkant hurtigt igen. Dagen bliver en flyder, foran fjernsynet op i bjergene.
Kan I have en god onsdag derude....

15 kommentarer:

  1. Øv sikke noget med dit blodsukkertal, der er alt for højt - er det mon derfor, du er træt? Jeg håber, du får det ned på plads hurtigt.
    Og så vil jeg ønske dig en dejlig flydedag med Touren, og det kan heldigvis ikke give nogen sportsskader. Varme klem ;O)

    SvarSlet
  2. Og jeg vil ønske dig en rigtig dejlig dag 'i bjergene'.

    Knus fra engen ;-)

    SvarSlet
  3. Lider du af sukkersyge ?
    Det er jo sundt for krop og sjæl at komme helt ned i gear. Og du får jo en gåtur med Hugo hver dag :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en god dag - flyd og flad du bare ud.

    SvarSlet
  5. Madame jeg tror at det er derfor at jeg er træt, men mon ikke min flydedag vil hjælpe på det :)
    Knus

    tusind tak skal du hve jeannette Mariae jeg håber at det bliver en dejlig tur.
    Knus

    Ja Miri jeg lider af sukkersyge, efter at jeg var syg for 2½ år siden, der var sukkersyge en følgesygdom jeg fik af den oprindelige sygdom. jeg får insulin, men nogle gange går det galt med at jeg får taget de rigtige doser, der skal så lidt til for at det stiger :)

    Knus til dig

    Lone jeg vil flyde og flade ... griner
    Knus

    SvarSlet
  6. Jeg håber du får styr på dine tal i dagens løb - og ellers bare får samlet kræfter til resten af ferien!

    SvarSlet
  7. Lyder bar som en perfekt feriedag, det er altid godt at lade op på sofaen.
    Håber du kommer ovenpå igen.
    Knus

    SvarSlet
  8. Ja men det kan jo kun hjælpe på helbredet at give sig hen til turen op og ned af den store skt. Bernhard idag.. :o)
    Jeg skal også nyde den i selskab med mine hæklede blomster... :o)
    Rigtig god dag til dig også.. :o)

    PS. Har du fået min svarmail?...

    SvarSlet
  9. Du har nok dine gode erfaringer med, hvordan du takler for høje tal, men jeg synes det er rigtig øv for dig, at du skal døje med det, så jeg vil ønske dig en god dag og god fornøjelse med touren.
    Fortsat god ferie.

    SvarSlet
  10. Uh, jeg har stor respekt for blodsukkeret - det må være slemt at skulle stikke i sig selv?

    Så da mit blodsukker, der "ALTID" ligger på 3,8 til 4,2 pludseligt var steget til 6,4 ved en måling i maj, fik jeg mig taget voldsomt sammen og fik startet noget motion.

    For jeg ville bare ikke have sukkersyge!!!

    Og, målingen i sidste uge sagde 4,0 igen. :) Men motionen fortsætter alligevel...

    Kan du have en rigtig drivedag foran fjernsynet - det bliver alligevel regn, så bytur er ikke aktuel.

    SvarSlet
  11. Hils bjergene fra mig. Jeg selv ved ikke lige hvad jeg vil bruge dagen til. Bilen er næsten tømt for benzin, så en langtur må vente. Mine to ben skulle måske tages i brug?? Hmm

    Rigtig dejlig dag Pernille
    Kh Henriette :-)

    SvarSlet
  12. Nu håber jeg da ikke at du skal til at være syg, og så i din ferie, nej du må se at komme hurtigt på højkant igen. Det er sikkert godt med en dag i selskab med hr. Leth knus

    SvarSlet
  13. Jeg har også været så fræk at tage en "flaij uij" dag idag. Så igår på arbejde at jeg ikke var sat på vagt idag, og med tanke om de næste 3 dages hektiske vagter, SÅ var tanken til handling ikke så langt fra hinanden. FRIDAG!

    Pas dig godt idag - og god tur i bjergene. Lad os håbe at det ikke bliver så dramatisk som igår....

    Kram

    SvarSlet
  14. Tusind tak skal du have Oline.

    Pi Andrea jeg håber også at jeg kan få tallene ned nu når jeg skal over alle de bjerge.
    Dine blomster er rigtig fine :)
    Knus

    MissMuffin jeg skal bare ovenpå igen :) jeg må lige gøre noget for mit helbred.
    Knus


    Tusind tak skal du have Betty, ja jeg plejer at kunne finde ud af at få dem ned. Nu er det også sådan ved mig at de stiger hvis jeg rager et eller andet til mig, forkøelse og feber. jeg skal nok få dem ned. :)
    Knus

    Helle jeg kan godt forstå at du ikke vil have sukkersyge og dine tal er da også rigtig fine.

    Nej det er ikke slemt at stikke sig selv, det lærer man.

    Jeg er altid sådan på min sukkersygdom at det er okay at jeg har fået den, jeg overlevede min sygdom så det her er kun en "biting" i mit liv :)

    Knus

    Henritte det er skide smart at benene er lavet til at gå på :)
    Håber at du hygger dig.

    Knus

    SvarSlet
  15. Hej mor nej jeg bliver såmænd ikke syg, jeg skal bare lige have styr på de tal og Leth skal nok hjælp mig på vej !

    Knus


    Frk Bibo det lyder som en rigtig god ide du har fået, vi har brug for at flad uuud.
    Jeg håber at du får overstået dine næste 3 vagter - hurtigt . .. smil
    ¨
    Knus og god dag

    SvarSlet