torsdag den 9. juli 2009

Reddet af Nilens Jord...

Nogle dage har jeg det desværre sådan at jeg godt kan have ondt.
Det er en følge af min sygdom for et par år tilbage.

Når jeg får det sådan, er der ikke andet at gøre end at tage et morfin ligende præparat- og det gør jeg så.

"Normale "mennesker ville gå ud som et lys - det gør jeg ikke - jeg bliver klar og det er skide irriterende, så nu har jeg atter haft en nat hvor jeg kun har sovet en time. Det er ikke nok når man skal på arbejde. Men det er som at vælge mellem pest og kolera.

Her er det at årets makeup produkt kommer ind i billedet. Nilens Jord har lavet en duo concealer der kan dække mørke rande under øjnene og fine ujævnheder. Jeg købte den forleden dag. I den her uge uge er den på tilbud i Matas, jeg var oppe for at købe nogle andre produkter fra Nilens Jord.

Jeg må sige at den virker, sidder her og ser faktisk meget frisk ud :) - men jeg sover faktisk lidt indeni.
Så jeg glæder mig til i eftermiddag ... så skal der slappes af - vandret.

Kan I have en god torsdag....

17 kommentarer:

  1. Den der nymodens dækstift...den kunne jeg faktisk godt bruge ind imellem...efter mine heftige drømmenætter...eller alt for lidt søvn... :o)
    Så den er bestemt under overvejelse... :o)
    Håber at du overlever dagen... ;o)
    Knuss

    SvarSlet
  2. Du kan tro at jeg nok skal overleve. jeg har heller ikke brugt det før, men det var min datter der syntes jeg skulle prøve :) og det virker.
    Knus

    SvarSlet
  3. Øv sikke en redelig, Pernille, men det er godt at du har noget smertestilende, der kan hjælpe dig!
    Det lyder smart med sådan en concealer, faktisk har jeg sådan én, men havde fuldstændig glemt den, til du fortæller om den her.
    Varme klem - jeg håber, du klarer arbejdsdagen :)

    SvarSlet
  4. Det var da en træls ting men godt du blev reddet af den fantastiske concealer:) Den må jeg da også prøve. Knus

    SvarSlet
  5. Håber du får det bedre - varme hilsner

    SvarSlet
  6. Håber du har en tålelig dag, der er intet som smerter, der kan sætte en ud af spillet...

    Nilens Jord er fantastisk - dyr, men et skønt produkt. Vi bruger den faste pudder derfra. Min ældste har prøvet en af øjenskyggerne, og snakker ikke om andet... så den må falde af til hende, når det bliver datter-dag igen ;-) du ved morsdag, farsdag - hvornår har børnene deres dag. Hver dag, sagde jeg - og så fniste de bare ;-))
    Kunne godt være min yngste skulle prøve den concealer, hun er født med røde rande lige øverst ved kindbenene. Ikke noget vi har tænkt over, men nu hvor teenage årene har sat sig, så skal jeg love for, at hun ville ønske, hun ikke så ud som om hun lige havde tudet en time ;-)

    SvarSlet
  7. Det er nu meget smart med sådan et lille vidundermiddel :-)

    Min nærmeste kollega købte på et tidspunkt et par store 'spøg og skæmt'-briller, hvor der er tegnet øjne på glassene - så kan hun sidde og sove foran skærmen, mens hun ser aktiv ud! Det er ret smart! :-D

    Håber du får indhentet søvnen i eftermiddag/aften. Det er jo meget rart med en lille 'morfar' ;-)

    SvarSlet
  8. Kære Pernille
    Det tror jeg, at jeg skal prøve, jeg har lige set, at jeg kan købe det via nettet!

    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  9. Det er godt der findes nogle gode fifie ting, der kan forskønne os, sådan en bliver man da nød til at have.Men Nilens Jord er bare skøn. Knus

    SvarSlet
  10. Hurra for sådanne vidundermidler. Sådan en fætter kunne jeg også godt bruge engang imellem. Især i disse dage, hvor jeg ligner noget som selv katten ikke vil have. FNIS! :-D Sov godt, søde. Knus

    SvarSlet
  11. Ja, lykke er at der er opfundet sådanne vidundermidler som kan forskønne os når helbred eller andre årsager gør, at vi ikke lige præcis ser ud som dem i alle reklamerne.
    Hav det rigtig godt.
    Knus

    SvarSlet
  12. Håber at dagens arbejdsslutning nærmer sig, så du kan komme hjem og flade ud akkompagneret af Tour de France :-)

    SvarSlet
  13. Ja den er god. Jeg bruger også Nilens Jord rigtig meget. ;-)
    Jeg håber at du har fået styr på smerten og at arbejdsdagen er gået godt. Jeg ahder simpelthen at mangle søvn. Dagen bliver så fortumlet.
    Knus

    SvarSlet
  14. Min Ældstedatter har også købt den i går :-)
    Sikke noget møg med de smerter ,men godt du har noget der trods alt kan hjælpe på dem- trods alt.

    SvarSlet
  15. Håber det går bedre med smerterne nu og at du kan få sovet i nat. det er så anstrengende at være vågen om natten på grund af smerter. God bedring. Knus

    SvarSlet
  16. Stakkels dig, en lang arbejddag uden nattesøvn, misunder jeg dig ikke.. Du må have en skraber når du kommer hjem.. Og forhåbenlig en god nattesøvn.. Jeg vågner altid så tidligt i morges var den kun 04.
    Jeg står altid op, hader og ligge og stresse over jeg ikke kan sove.
    I morges fik jeg udstenet 1½ kg kirsebær.. Ha helt almindelig er jeg ikke..

    SvarSlet
  17. Madame du må hen og finde den frem den er faktisk ret effektiv :)
    Klem

    Mera den er værd at stifte bekendskab med.
    Knus og god dag

    Lavendel nu er det fredag og jeg har det allerede bedre :)
    Knus

    Kirsten det er rigtigt at det er et lidt dyrere produkt. Concealeren koster 99 på tilbud. Men man kan sige at det også er et produkt der er drøjt i brug. Jeg har ikke alle mine ting derfra, men har lige valgt nogle enkelte ud. Jeg tror den ville være god til din datter :)

    Knus og god dag

    Piskeris det kan være jeg skal have fat i sådan nogle briller. :)

    Vibeke du skal lige se om det kan betale sig på nettet for den koster 99 kr. i Matas :)

    Knus

    Jeg er da sikker på Mor at du køber den i dag når du skal til city :)

    Bibo den er god og så holder den rigtig længe :)
    Knus

    Åh ja Anette det ville være skønt hvis vi kom til at se ud som i reklamerene, griner der skal nok ligdt mere til.....

    Lene jeg sov lige ti timer i streg, nu er det fredag .... :)

    Lis du har ret får man ikke sin søvn så bliver hele dagen noget rod...

    Miri det er godt at man har nogle ting man kan bruge når det er helt galt... knius

    Anette jeg har det bedre i dag hvor det er fredag, jeg fik slet ikke blogget i går men sov og sov og sov..... Knus

    Mette det må jeg sige det var godt nok tidligt at du var oppe og så var du også flittig.
    Jeg gider heller ikke stresse over at jeg ikke kan sove, det gjorde jeg tidligere men det kan jo ikke betale sig. Håber du får en dejlig uge med din far Og Winní. Knus

    SvarSlet